Saya sengaja buat gigitan cinta pada leher suami dan saya perasan wanita itu terus unfriend suami saya.

Salam. Saya ada kisah yang saya nak share dgn semua isteri kt luar sana. 3 bulan lepas saya ada mimpi nampak seorang perempuan yang tak dikenali masuk ke dalam rumah saya. Selepas dari tu saya tak sedap hati.

Saya rasa seakan ada orang yang cuba meruntuhkan rumahtangga saya. Saya sudah mempunyai dua orang anak. Dan saya mula mejadi perisik dalam laman sosial suami saya.

 

Ada seorang wanita yang sudah berkawin dan mempunya anak anak yang masih kecil sering upadaate status yang mendatangkan keraguan dalam diri saya. Saya syak dia ada hati pada suami. Tapi saya tak pernah tanya suami saya.

Saya tinjau hari demi hari. Dan saya terus buat perangkap untuk kenekan perempuan tu. Untuk makluman perempuan tu masih ada suami cuma suami dia tua. Mungkin sebab tu dia mula menagih kasih pada suami orang lain.

Saya sengaje buat l0vbite pada leher suami dan saya perasan keesokkan hari wanita itu unfriend suami saya. Saya guna messenger suami untuk tanya kenape dia remove dan mule dia jujur dengan suami. Dia sukekan suami saya sebab tu dia remove. Dan darah saya mula naik ya.

Saya pun msj dia dan dia block saya. Tak lama kemudian dia msj di fb saya dgn rayuan maaf dan maaf. Tapi saya bukan jenis pmpn yang snang terima. Saya ugut untuk viralkan sms dia pada suami saya dan saya cari suami dia. Saya berhubung suami dia.

 

Akhirnya perrmpuan itu meminta maaf dan mngis2 pada saya. Baru saya puas hati. Kalau boleh saya nak dia melutut pada saya sebab berani menjadi orang ke 3 dalam hidup saya. Itu suami saya dan saya akan pertahankan hak saya.

Selagi suami saya cintakan saya. Tapi korang jangan cakap saya tak salqhkan suami. Suami la orang pertama yang kene peluru saya dan dia mgaku silap kerana bersembang dan dia kata dia tak sangka isteri orang ada hati pada dia. Saya maafkan kerana saya sayangkan rumahtangga saya lagi. Dan melihat anak2 saya.

Dan perempuan itu mohon jangan malukan dia dengan jaminan dia tak akan bekerja disitu lagi. Ni saya nk pesan pada isteri isteri yang terkena nasib mcm saya. Pertahankan hak kita selagi mampu.

Melainkan si suami yang mahukan orang lain. Dan pada pmpn gatal macam tu. Aku doakan ko supaya jadi perempuan yang taat pada suami sndiri. Hukum isteri mencintai suami tu dosa besar.

 

Muhasabah diri. Pandang anak2 sebelum melakukan dosa. Jangan jadi selfish. Allah laaknat orang yang meruntuhkan masjid orang lain. Sekian semua. Salam hari raya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih 🙂

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Go go Tular

Sumber: News Today

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*