Dulu Masyuk, Kini Model Jutawan Ini Hidup Gelendangan

Turun pasang naik kehidupan ini tiada siapa yang tahu. Begitulah yang terjadi dengan seorang model yang pernah hidup dalam dunia glamor kini jatuh ditepian jalanan.

Nastasia Urbano, 57 tahun dilaporkan telah menjadi gelendangan sejak mengalami masalah rumah tangga. Dia yang dahulunya antara model majalah fesyen terkemuka Vogue dan pernah menjadi wajah untuk jenama kecantikan Revlon dan minyak wangi Yves Saint Laurent.

Menyingkap cerita lama, bekas model jelita ini pernah meraih pendapatan jutaan ringgit setahun pada 1980-an kini hidup merempat di kaki lima di bandar raya Barcelona, Sepanyol.

Wanita itu yang memulakan kerjaya sebagai model ketika berusia 20 tahun digelar ‘ratu’ oleh rakan model lain kerana pencapaian tingginya dalam industri fesyen.

Dulu Masyuk, Kini Model Jutawan Ini Hidup Gelendangan
Foto – IndonesiaInside

Semasa aktif dalam dunia modelling, Urbano menerima keuntungan melimpah sehingga jutaan dolar dengan hanya bekerja selama 20 hari dalam masa setahun.

Urbano mengaku dia pernah hidup seorang ratu, menjalinkan hubungan dengan selebriti Hollywood dan menghadiri pelbagai resepsi majlis mewah. Sebut sahaja nama seperti Harisson Ford, Melanie Griffith, Andy Warhol atau Madonna, Urbano pernah mengenali mereka semua.

Foto – Fakt

Walaupun begitu bagi Urbano wang bukan segala-galanya dan kerana itulah dia sangat murah hati untuk melakukan bermacam amal kebajikan. Laporan lain juga mengatakan dia kehilangan semua harta setelah dibawa lari oleh bekas suami dan anak-anak.

Kini Nastasia Urbano tinggal bersama seorang rakan dikenali sebagai Toni, baginya dia tidak boleh tinggal di rumah Toni selamanya. Sampai masa dia akan keluar dari situ dan mencari-cari tempat baharu untuk berlindung.

Saat kejatuhannya bermula selepas berkahwin dengan lelaki pisau cukur yang mengikis semua hartanya menyebabkan dia kini tinggal sehelai sepinggang.

“Satu-satunya perkara terbaik pernah berlaku dalam hidup sepanjang perkahwinan saya ialah dikurniakan tiga orang anak. Suami menghabiskan semua wang saya.

“Dalam tempoh dua hari kami berkenalan, dia sudah meminta saya membelikannya kereta BMW. Saya hanya seperti orang bodoh apabila terus memberi cek kepadanya kerana mabuk cinta,” katanya.

 

Kehidupannya semakin teruk apabila mengalami masalah kemurungan dan banyak kali dihalau keluar dari rumah kerana tidak mampu membayar sewa dan kini dia menumpang di rumah rakan yang bersimpati jika berpeluang dan jika tidak, gelandangan di kaki lima bank.

Foto – La Kalle

Harapan Urbano untuk kembali pulih dari masalah kemurungan dan dapat bertemu semula dengan dua anak yang disayangi. Dia sedar kemungkinan anak-anak tidak lagi mahu berjumpanya dengannya tapi itulah yang diinginkan sekarang.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih 🙂

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Go go Tular

Sumber: Hmetro / wanista

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*