Aksi si comel naik sheikh bila kena gunting rambut. Dia punya mimik muka syok habis bikin netizen geram

Hanya ada sesuatu tentang bayi yang membuat kita semua cair dan cheesy. Mungkin wajah mereka yang comel dan tidak bersalah, atau betapa senangnya mereka bertindak balas terhadap perkara-perkara tertentu.

Bayi umpama bak matahari yang membawa senyuman dan getaran yang menyinari hidup kita sehari harian.

Tular di laman sosial facebook baru-baru ini dimana dalam video klip berdurasi 1:00 minit, kita dapat melihat telatah bayi yang sangat comel apabila dia dipotong rambut buat kali pertama.

Kami melihatnya duduk di atas pangkuan ibunya. Dia tidak memakai apa-apa pakaian atau seluar pendek sama sekali hanya memakai baju kuning yang comel.

Bayi itu masih kelihatan seperti biasa pada mulanya dan apabila pemotong rambut mula memulakan proses gunting rambut ke kepala bayi mulai dengan memotong dari tepi, belakang dan seterusnya di atas kepala bayi. Kelihatan bayi ini ‘menikmati’ potongan rambut pertamanya dengan mimik muka yang sangat comel…Eeeeeiii geram betul tengok dia!!

Sejak pisau cukur itu bergetar, bayi itu mula merasa kegelian di kepalanya. Seperti pisau cukur bergerak di sekitar kepalanya, kita melihat bayi itu bertindak balas terhadapnya. Beliau mula-mula menutup matanya dan menaikkan bahunya seolah-olah dia benar-benar geli oleh pisau cukur.

Pemotong rambut meneruskan tugasnya dan terus bergerak di sekitar kepala bayi lelaki untuk mendapatkan potongan rambut yang dikehendaki.

Di saat ini kita boleh lihat kegelian yang tidak tertanggung lagi oleh si comel ini dan akhirnya tindakbalas yang paling comel di lepaskan oleh si comel ini dengan perasaan kegelian dalam kesedapan, lalu ketawa juga akhirnya dia..Hihihi

Dia juga tersentak kerana pisau cukur itu bersentuhan dengan rambutnya.

Semasa ini berlaku, ibu itu dengan sabar membantu si comel ini memegangnya dengan tangannya ketika budak itu duduk di pangkuannya, jadi dia tidak akan jatuh ke lantai.

Video ini telah ditonton oleh ramai netizens di dunia dan mencapai jumlah tontonan sebanyak 6.4 juta semenjak mula di post dan dan beribu perkongsian.

Bagaimana pula dengan anda, apa pendapat anda tentang ragam si comel ini. Sila tinggalkan komen ada.

 

TONTON VIDEO PENUH:

SumberFacebook

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *