10 Gaya Hijab Perkahwinan Hijabis Turki Menjadi Ikutan Rakyat Malaysia. Ini Padanan Gaya Dan Solekan Paling Trending

Wanita Turki tampil sangat stailo dengan gaya hijab sederhana. Tidak memerlukan banyak waktu untuk berdandan, namun tetap cantik. Berlainan pula di hari perkahwinan, gaya hijab mereka agak berlainan tetapi tetap menarik dengan padanan hijab, veil dan aksesori tambahan.

Ini kerana jelas perkahwinan adalah hari terbesar buat hijabi yang ingin memakai sesuatu di luar kotak seperti gaya wanita Turki ini boleh menjadi inspirasi. Oleh itu, sejak kebelakangan ini, terdapat trend untuk hijabi yang baru berkahwin memakai pelbagai Gaya Perkahwinan Hijab untuk majlis perkahwinan mereka.

Koleksi Hijab Perkahwinan Terbaik Untuk Hijabis Muslim:

1. Hijab Ala Hijabis Turki Dengan Solekan Minimal

Perkahwinan paling trending awal 2019 pelakon genit Elfira loy menyarungkan busana perkahwinan pereka tempatan Rizman Ruzaini dengan padanan gaya hijab ala hijabis Turki oleh nazlivingastyle dan solekan minimal sentuhan Khir Khalid.

2. Solekan Wow dengan padanan hijab dan layah yang ringkas

Gaya hijab yang ringkas masih seperti gaya hijabis Turki tetapi memberi sentuhan yang lebih pada solekan berbanding gaya hijab.

3. Hijab yang bertingkat dan padann layah pendek

Hijab perkahwinan Turki adalah agak sedikit ke belakang dalam reka bentuk mereka untuk pengantin perempuan. Ini meliputi sudut sudut keseluruhan wajah pengantin perempuan dalam bentuk bulat. Ia mungkin menyerupai keserupaan dengan gaya hijab Nun. Ia adalah yang paling sesuai untuk hijabis yang mempunyai bentuk muka yang tirus .

3. Tambahan Aksesori

Ada di kalangan hijabis Turki meletakkan hari perkahwinan adalah sesuatu yang di luar kebiasaan. Gaya hijab haria mereka terlalu ringkas dengan lilitan hijab, namun di hari bahagia ini hijabis Turki ingin lebih perhatian pada lilitan hijab dengan pandanan aksesoria yang agak berat.

Pernikahan hijab mempunyai banyak jenis dan gaya untuk pengantin untuk dipilih. Bergantung kepada keperluan gaya dan keselesaan anda, anda perlu memilih hijab perkahwinan anda dengan sewajarnya.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih 🙂

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @Go go Tular

Sumber: hijabista

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*